ניסו שחם - אלשיך נגד ניסו שחם: "קשר אינטימי עם פקודה הוא פסול, גם בהסכמה" : ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, .

ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא.

ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, . מפק×
מפק×" ×—×"ש למרח×' ציון ×'משטר×"- נצ"מ אמנון אלקלעי - ירושלים נט from jerusalemnet.co.il
המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. דחיית ערעורו של שחם בעליון היא לא פחות מרעידת אדמה בתחום הפלילי. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר .

ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד .

ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים. דחיית ערעורו של שחם בעליון היא לא פחות מרעידת אדמה בתחום הפלילי. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, . ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת .

הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים.

ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, . תת-ניצ×' ניסו שחם: אני אזיין את ×
תת-ניצ×' ניסו שחם: אני אזיין את ×"אמ-אמא של×"ם - ×—×"שות רוטר from rotter.net
הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . דחיית ערעורו של שחם בעליון היא לא פחות מרעידת אדמה בתחום הפלילי. לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת .

הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות.

הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . דחיית ערעורו של שחם בעליון היא לא פחות מרעידת אדמה בתחום הפלילי. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים.

לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים. הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, .

לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים. N12 - אשתו של ניצ×' ×'×
N12 - אשתו של ניצ×' ×'×"ימוס ניסו שחם מספרת: כך סלחתי ל×'עלי על... from img.mako.co.il
ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, . לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים.

המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם.

השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה. דחיית ערעורו של שחם בעליון היא לא פחות מרעידת אדמה בתחום הפלילי. ניסן (ניסו) שחם (נולד ב־1958) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים. הורשע בהטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים, ונגזרו עליו עשרה חודשי מאסר . ערעור אחרון בהחלט שהוגש לבית המשפט העליון בעניינו של ניסו שחם נדחה היום על ידי בית המשפט העליון, בפסק הדין כתב השופט התנהגותו של ניסו שחם, . לפי ההכרעה, צבירת מקרים יכולה להביא להרשעה בעבירות מרמה והפרת אמונים. שופטי בית המשפט העליון ניל הנדל ויעל וילנר דחו היום (ב') בדעת רוב את ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על הרשעתו בעבירות של מעשה מגונה והפרת . ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. הערעור נדחה, ניסו שחם יישב בכלא. ביולי 2012 הוצא לחופשה מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד . ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, . הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם.

ניסו שחם - אלשיך × ×'×" ניסו שחם: "קשר אינטימי עם פקו×"×" ×"וא פסול, ×'ם ×'×"סכמ×"" : ניסו שחם, מי שהיה ניצב במשטרה ומפקד מחוז ירושלים, נהג לאורך שנים לקיים בחשאי מגעים מיניים עם שוטרות צעירות וזוטרות, שהיו כפופות לו, .. המחלקה לחקירות שוטרים, הגוף שאמון על חקירת אנשי המשטרה, עלתה אתמול (שני) לכותרות עם הכרעת הדין בפרשת מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם. דחיית ערעורו של שחם בעליון היא לא פחות מרעידת אדמה בתחום הפלילי. הקצין לשעבר במשטרה ערער על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בו הורשע בעבירות שחיתות. ניסן שחם הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שכיהן כמפקד מחוז ירושלים בין מאי 2011 ליולי 2012. השופטים העבירו מסר של גינוי כנגד התנהלותו של הניצב בדימוס, שהורשע בעבירת שחיתות, מרמה והפרת אמונים וכן בעבירות מין בתוך המשטרה.